vrijdag 17 april 2009

regen

Vandaag weer een regenachtige dag maar toch even met de kleinste zoon naar het lapje geweest en wat een lol natuurlijk moest ie met trots en veel plezier elke plas door.

De plantje die ik buiten had geplaatst stonden er nog niet aangevreten door slakken.
Hoera!!

Ook wilde ik mijn 4 artisjok plantjes plaatsen maar waar waren ze Rayan had er alle blaadje vanaf gehaald..... tja das lang wachten voor niets.
Gelukkig heb ik het soort green globle nog maar daar zijn er nog geen van uitgekomen.

Jammer hoor geen artisjok violet dus morgen ga ik even een zakje met zaad halen.

Als troost nog maar even een foto van mijn artisjok van vorig jaar...........



Nu maar bidden dat ik er dit jaar ook heb ............... ze zijn zo lekker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones