dinsdag 25 mei 2010

oude restjes en nieuw leven

Even naar het "lapje"


Samen met Rayan heb ik een paar stengels rabarber gehaald,
we hebben er een heerlijk hapje van gemaakt.

rabarber taartje met lemon-curd


verder zagen we Groenlof over wintert van vorig jaar.


Op de plaats waar vorig jaar aardappelen stonden komen er onverwachts toch nog wat aardappelplantjes omhoog uit de grond.
Ik dacht dat alles er wel uit was maar zoals jullie zien is er nog leven in de grond.



maïs


Gelukkig komt dus niet alleen het onkruid op............

4 opmerkingen:

  1. Dat ziet er lekker uit, je rababerhapje!

    Meestal vergeet je wel een paar aardappels ja!

    Ik zou ze er wel uithalen als ik jou was. Nu moet je een jaar langer wachten voor je op dat zelfde stuk weer aardappels kunt poten. Of heb je toch grond genoeg/ of let je daar niet op???
    Om de 4 jaar is het toch? Of heb ik het mis?

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er inderdaad lekker uit, die rabarberhapjes. Heb je daar een recept van?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hen eigelijk wel ruimte te veel denk ik thea, bijna niet te onderhouden ben zelf van plan de helf af te zetten en een paar schaapjes te nemen.
    Maar omdat er nu nog aardappel in de grond zaten heb ik er niet meer ingedaan.
    Ben zeer benieud wat er dit jaar dan ook is.


    Bustani....jij zult vast lekker smullen.

    BeantwoordenVerwijderen


Get a playlist! Standalone player Get Ringtones